Wanneer kunt u de Praktijk voor Borstvoeding inschakelen?
Hulp nodig?
App gerust met 06-30447217
Borstvoeding geven is natuurlijk, maar je moet het wel leren!
Mocht je ondersteuning wensen bij een van de onderstaande punten, neem dan gerust contact met mij op.
- Voorlichting, informatie en advies m.b.t. borstvoeding
- Problemen bij het aanleggen van de baby
- Het weigeren van de borst of fles
- Pijnklachten
- Therapeutische borstmassage bij een verstopte melkklier, een dreigende borstontsteking en/of een oedeem
- Terugkerende borstontstekingen
- Borstvoeding geven aan een meerling
- Onrust tijdens of na het drinken
- Onvoldoende melkproductie en/of onvoldoende groei van de baby
- Overproductie
- Borstvoeding na een borstoperatie
- Vroeggeboorte
- Ziekte of handicap van moeder en/of kind
- (Problemen met) kolven van moedermelk
- Het combineren van borstvoeding en werk
- Medicijngebruik van de moeder
- (Snel) afbouwen van borstvoeding
- Hulpvraag ouder(s)
- Je geeft flesvoeding en je kindje heeft problemen met het drinken van de fles
Elke dag ben ik telefonisch, per Whatsapp, mail en per Facetime bereikbaar.
Als je mij appt (of de voicemail inspreekt) neem ik dezelfde dag nog contact met je op.
Af en toe zal mijn waarneemster de praktijk waarnemen en zorgen dat je een kolf kunt komen huren of een hulpmiddel kan kopen.
Lactatiekundige hulp wordt niet vergoed vanuit de basisverzekering. Wel vergoeden de meeste zorgverzekeraars hulp en advies bij borstvoedingsproblemen in de aanvullende verzekering. Voor deze vergoeding geldt géén eigen risico.
Soms is een verwijzing van de huisarts of verloskundige noodzakelijk. Ik ben lid van de beroepsgroep Nederlandse Vereniging voor Lactatiekundigen (NVL) en voldoe aan alle voorwaarden.
Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.
18.5 jaar ervaring als lactatiekundige IBCLC
Huren van een professionele borstkolf
Vergoeding huur elektrische borstkolf
Kolf terugbrengen
Voordat de borstkolf wordt ingeleverd graag aandacht voor extra hygiëne.Dit is voor jullie zelf en voor mij als professional van belang.
Wil je de kolf, flessenhouder en de koffer met een schone vochtige doek schoon maken. Je kan de membranen eruit halen door het deksel open te maken door op het knopje op het deksel te drukken waarna deze kan worden geopend. De membranen zijn van jezelf. De borgsom krijg je via de bank retour met aftrek van het bedrag voor de huur en eventuele koopartikelen.
Op zondag ben ik bereikbaar voor het ophalen van een kolf. Het terugbrengen van de kolf heb ik graag op werkdagen.
Het kopen van een borstkolf met eventueel vergoeding van je zorgverzekering
Alle producten uit de webshop kan je na telefonisch contact in de praktijk te Schalkhaar kopen of via de webshop bestellen.
Je krijgt bij al je aankopen een deskundig persoonlijk advies betreffende het product. Je krijgt een goede service en garantie!
Alle producten kunnen in de praktijk gezien, gehoord en gevoeld worden. Op koopkolven krijg je standaard een scherpe prijs.
Garantie en service
Praktijk voor Borstvoeding is dealer van Elvie, Medela, Youha en Horigen. Alle kolven zijn voorzien van fabrieksgarantie via de Nederlandse importeur. Op de kolven die bij ons gekocht zijn verlenen wij de service voor de garantie, tijdens de garantie krijg je een vervangende kolf.
Wanneer je kolf defect is in de garantieperiode krijg je een vervangende kolf mee naar huis als je de defecte kolf aan de praktijk brengt.
Heb je een aanvullende verzekering bij je zorgverzekering? Misschien vergoed je verzekering een deel van de aanschaf op een borstkolf. Door bij een gecertificeerde lactatiekundige een kolf te kopen, vergoed je aanvullende verzekering vaak gemakkelijker (een deel van) het bedrag.
Neem hiervoor contact op met je zorgverzekeraar. Let op! Er zijn zorgverzekeraars die alleen een kolf (gedeeltelijk) vergoeden wanneer je de kolf bij een gecertificeerde lactatiekundige IBCLC hebt gekocht.
Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.
Je kunt in de praktijk draadloos betalen met een pinautomaat.
Ik ben lid van de beroepsgroep Nederlandse Vereniging voor Lactatiekundigen (NVL) en voldoe aan alle voorwaarden.
Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.
Webshop
Een webshop gerund vanuit huis: kleinschalig en daardoor met persoonlijke aandacht voor jouw wensen.
Heb je speciale wensen met betrekking tot bezorging of verpakking?
Laat het weten; ik denk graag met je mee. App met 06-30447217
Als je op werkdagen voor 14.00 uur je bestelling plaatst en via IDEAL hebt betaald, verzenden wij nog dezelfde dag (mits voorradig) binnen Nederland.
Boven € 75,- betaal je geen verzendkosten. De verzendkosten bij een bestelling onder de € 75,00 zijn in Nederland van 0-10 kg € 7,65
Voor alles wat door de brievenbus past, rekenen we € 5,00 (je krijgt 2 postzegels in je pakket bijgesloten als je € 7,65 via de webshop heeft betaald).
Voor België, Denemarken en Duitsland rekenen we aan verzendkosten € 14,50.
Alles op voorraad, tenzij het is aangegeven.
Service
Onze missie is 100% klant tevredenheid. Voor veel mensen is het kopen in een webwinkel geen enkel probleem. Vaak is men alleen op zoek naar de laagste prijs.
Maar hoe belangrijk is de service en aandacht voor u na uw aankoop?
Wij leveren producten voor een uiterst aantrekkelijke prijs en geven bovendien een uitstekende service als er onverhoopt iets mis gaat met uw product.
Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om u als klant de juiste service te bieden en er voor te zorgen dat u altijd goed geholpen wordt. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. 100% klant tevredenheid blijft natuurlijk een uitdaging, maar we kunnen na al die jaren stellen dat wij hierin aardig succesvol zijn.
Bestelling ongedaan maken?