Wanneer kunt u de Praktijk voor Borstvoeding inschakelen?

Hulp nodig? Ik sta voor je klaar!

 

Borstvoeding is natuurlijk, maar het is ook iets dat je mag leren! 

Heb je vragen of loop je ergens tegenaan?

 

App me gerust een appje via 06-30447217. Ik help je graag! ❤️

 

Waar kan ik je bij ondersteunen?

  • Voorlichting, informatie en advies over borstvoeding
  • Problemen bij het aanleggen van je baby
  • Het weigeren van de borst of fles
  • Pijnklachten bij het voeden
  • Therapeutische borstmassage bij een verstopte melkklier, dreigende   borstontsteking en/of oedeem
  • Terugkerende borstontstekingen
  • Borstvoeding geven aan een meerling
  • Onrust tijdens of na het drinken
  • Onvoldoende melkproductie of onvoldoende groei van je baby
  • Overproductie van melk
  • Borstvoeding na een borstoperatie
  • Vroeggeboorte en borstvoeding
  • Ziekte of handicap bij moeder en/of kind
  • (Problemen met) kolven van moedermelk
  • Borstvoeding combineren met werk
  • Medicijngebruik van de moeder en borstvoeding
  • (Snel) afbouwen van borstvoeding
  • Algemene hulpvragen van ouders
  • Problemen met het drinken van de fles bij een kindje dat flesvoeding krijgt

Hoe bereik je mij?

 

Elke dag ben ik bereikbaar via WhatsApp, telefoon en e-mail.

 

Stuur me een appje of spreek mijn voicemail in, dan neem ik dezelfde dag nog contact met je op!

 

Wanneer ik niet beschikbaar ben, neemt mijn waarneemster de praktijk waar.   Zo kun je altijd een kolf huren of een hulpmiddel kopen.

 

Vergoeding lactatiekundige hulp

Lactatiekundige zorg wordt niet vergoed vanuit de basisverzekering, maar veel aanvullende zorgverzekeringen vergoeden (een deel van) de hulp en begeleiding bij borstvoeding. Goed om even te checken bij je verzekeraar.

Let op: in sommige gevallen is een verwijzing van je huisarts of verloskundige nodig.

Ik ben lid van de Nederlandse Vereniging voor Lactatiekundigen (NVL) en voldoe aan alle kwaliteitseisen.

 ❤️  Je hoeft het niet alleen te doen – ik help je graag! ❤️

 

Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.

 

19 jaar ervaring als lactatiekundige IBCLC

Huren van een professionele borstkolf

Na telefonisch contact kan je de Symphony borstkolf komen ophalen om te huren.
Dit is ook mogelijk op zon- en feestdagen.
Wanneer je op de afdeling verloskunde van het Deventer Ziekenhuis ligt en een borstkolf thuis nodig heeft, kan je een huurkolf vanuit de afdeling verloskunde meenemen na het invullen van een incassoformulier. Wanneer je de kolf niet meer nodig hebt  kan je de kolf terugbrengen naar de Praktijk voor Borstvoeding in Schalkhaar.
Graag ontvang ik vooraf een appje.

Vergoeding huur elektrische borstkolf

Er zijn zorgverzekeraars die het huren/kopen  van een kolf en of hulpmiddelen vergoeden in het aanvullend pakket. Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.

Kolf terugbrengen

Teruggave van de borstkolf – Hygiëne en praktische info

Voordat je de borstkolf inlevert, wil ik je vragen extra aandacht te besteden aan de hygiëne. Dit is belangrijk, zowel voor jou als gebruiker als voor mij als professional.

Graag de kolf, flessenhouder en koffer reinigen met een schone, vochtige doek. De membranen kun je eenvoudig uitnemen door het deksel te openen: druk op het knopje en til het deksel op. Let op: de membranen zijn persoonlijk en blijven van jou.

De borgsom wordt via de bank teruggestort met aftrek van de huurkosten en eventuele aangekochte artikelen.

Ophalen & terugbrengen

  • Op zondag ben ik bereikbaar voor het ophalen van een kolf.
  • Het terugbrengen doe ik het liefst op een werkdag.

Dank je wel voor je medewerking! 

Een borstkolf kopen 

Wil je een borstkolf aanschaffen? In sommige gevallen kun je hiervoor een vergoeding krijgen van je zorgverzekering. Ik help je hier graag bij!

Alle producten uit de webshop zijn zowel telefonisch te reserveren en af te halen in de praktijk in Schalkhaar, als eenvoudig online te bestellen.

Bij iedere aankoop ontvang je persoonlijk en deskundig advies, zodat je zeker weet dat je het juiste product kiest. Daarnaast bied ik een goede service en garantie, zodat je met een gerust hart je aankoop doet.

Wil je de producten eerst zelf bekijken of testen? Dat kan! In de praktijk kun je ze zien, horen en voelen,  zodat je een weloverwogen keuze maakt. En natuurlijk hanteer ik altijd een scherpe prijs  op koopkolven.

Laat me weten hoe ik je kan helpen! ?

 

Garantie en service:

Bij Praktijk voor Borstvoeding  ben je verzekerd van kwaliteit en een goede service. Als erkend dealer van Elvie, Medela, Youha en Horigen zijn al onze borstkolven voorzien van fabrieksgarantie via de Nederlandse importeur.

Heb je bij ons een kolf gekocht en doet deze het onverhoopt niet meer binnen de garantieperiode? Geen zorgen! Breng je defecte kolf naar de praktijk en je krijgt direct een vervangende kolf mee naar huis, zodat je niet zonder komt te zitten.

Vergoeding via je zorgverzekering

Heb je een aanvullende zorgverzekering?  Dan is het mogelijk dat je verzekering (een deel van) de aanschaf van je borstkolf vergoedt. Vaak gaat dit makkelijker als je de kolf koopt bij een gecertificeerde lactatiekundige IBCLC.  

Wil je weten of jouw verzekering een vergoeding biedt? Neem dan contact op met je zorgverzekeraar. Let op: sommige verzekeraars vergoeden alleen als de kolf via een erkende lactatiekundige is aangeschaft.

Klik hier voor meer informatie over vergoedingen.

 

Betalen:

In de praktijk kun je draadloos betalen met een pinautomaat. Heb je vragen? Neem gerust contact op! 

Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.

 

Webshop

Een webshop gerund vanuit huis: kleinschalig en daardoor met persoonlijke aandacht voor jouw wensen.
Heb je speciale wensen met betrekking tot bezorging of verpakking?
Laat het weten; ik denk graag met je mee. App met 06-30447217

Als je op werkdagen voor 14.00 uur je bestelling plaatst en via IDEAL hebt betaald, verzenden wij nog dezelfde dag (mits voorradig) binnen Nederland.

Boven € 75,- betaal je geen verzendkosten. De verzendkosten bij een bestelling onder de € 75,00 zijn in Nederland van 0-10 kg € 6,95

Voor alles wat door de brievenbus past, rekenen we € 5,00 (je krijgt 2 postzegels in je pakket bijgesloten als je € 6,95 via de webshop heeft betaald).

Voor België, Denemarken en Duitsland rekenen we aan verzendkosten € 14,50.

Alles op voorraad, tenzij het is aangegeven.

Denk aan het milieu – voor je bestelling wordt gebruik gemaakt van bestaand  verpakkingsmateriaal.

Service

Onze missie is 100% klant tevredenheid. Voor veel mensen is het kopen in een webwinkel geen enkel probleem. Vaak is men alleen op zoek naar de laagste prijs.

Maar hoe belangrijk is de service en aandacht voor u na uw aankoop?

Wij leveren producten voor een uiterst aantrekkelijke prijs en geven bovendien een uitstekende service als er onverhoopt iets mis gaat met uw product.

Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om u als klant de juiste service te bieden en er voor te zorgen dat u altijd goed geholpen wordt. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. 100% klant tevredenheid blijft natuurlijk een uitdaging, maar we kunnen na al die jaren stellen dat wij hierin aardig succesvol zijn. 

Bestelling ongedaan maken?

Je kunt het ongeopende product terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst van de pakketpost. Je verzendt het product op eigen kosten terug naar Praktijk voor Borstvoeding, De Haarmansenk 30, 7433 HE Schalkhaar.
Het terugsturen dient te gebeuren met post.nl, het pakket zal te volgen moeten zijn met tracktrace.nl
Algemene voorwaarden webshop Praktijk voor Borstvoeding
 
 
 

Professionele zorg bij borstvoeding
Lid van de NVL