Wanneer kunt u de Praktijk voor Borstvoeding inschakelen?
Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.
19 jaar ervaring als lactatiekundige IBCLC
Huren van een professionele borstkolf
Vergoeding huur elektrische borstkolf

Kolf terugbrengen
Teruggave van de borstkolf – Hygiëne en praktische info
Voordat je de borstkolf inlevert, wil ik je vragen extra aandacht te besteden aan de hygiëne. Dit is belangrijk, zowel voor jou als gebruiker als voor mij als professional.
Graag de kolf, flessenhouder en koffer reinigen met een schone, vochtige doek. De membranen kun je eenvoudig uitnemen door het deksel te openen: druk op het knopje en til het deksel op. Let op: de membranen zijn persoonlijk en blijven van jou.
De borgsom wordt via de bank teruggestort met aftrek van de huurkosten en eventuele aangekochte artikelen.
Ophalen & terugbrengen
- Op zondag ben ik bereikbaar voor het ophalen van een kolf.
- Het terugbrengen doe ik het liefst op een werkdag.
Dank je wel voor je medewerking!
Een borstkolf kopen
Wil je een borstkolf aanschaffen? In sommige gevallen kun je hiervoor een vergoeding krijgen van je zorgverzekering. Ik help je hier graag bij!
Alle producten uit de webshop zijn zowel telefonisch te reserveren en af te halen in de praktijk in Schalkhaar, als eenvoudig online te bestellen.
Bij iedere aankoop ontvang je persoonlijk en deskundig advies, zodat je zeker weet dat je het juiste product kiest. Daarnaast bied ik een goede service en garantie, zodat je met een gerust hart je aankoop doet.
Wil je de producten eerst zelf bekijken of testen? Dat kan! In de praktijk kun je ze zien, horen en voelen, zodat je een weloverwogen keuze maakt. En natuurlijk hanteer ik altijd een scherpe prijs op koopkolven.
Laat me weten hoe ik je kan helpen! ?
Garantie en service:
Bij Praktijk voor Borstvoeding ben je verzekerd van kwaliteit en een goede service. Als erkend dealer van Elvie, Medela, Youha en Horigen zijn al onze borstkolven voorzien van fabrieksgarantie via de Nederlandse importeur.
Heb je bij ons een kolf gekocht en doet deze het onverhoopt niet meer binnen de garantieperiode? Geen zorgen! Breng je defecte kolf naar de praktijk en je krijgt direct een vervangende kolf mee naar huis, zodat je niet zonder komt te zitten.
Vergoeding via je zorgverzekering
Heb je een aanvullende zorgverzekering? Dan is het mogelijk dat je verzekering (een deel van) de aanschaf van je borstkolf vergoedt. Vaak gaat dit makkelijker als je de kolf koopt bij een gecertificeerde lactatiekundige IBCLC.
Wil je weten of jouw verzekering een vergoeding biedt? Neem dan contact op met je zorgverzekeraar. Let op: sommige verzekeraars vergoeden alleen als de kolf via een erkende lactatiekundige is aangeschaft.
Klik hier voor meer informatie over vergoedingen.
Betalen:
In de praktijk kun je draadloos betalen met een pinautomaat. Heb je vragen? Neem gerust contact op!
Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.
Webshop
Een webshop gerund vanuit huis: kleinschalig en daardoor met persoonlijke aandacht voor jouw wensen.
Heb je speciale wensen met betrekking tot bezorging of verpakking?
Laat het weten; ik denk graag met je mee. App met 06-30447217
Als je op werkdagen voor 14.00 uur je bestelling plaatst en via IDEAL hebt betaald, verzenden wij nog dezelfde dag (mits voorradig) binnen Nederland.
Boven € 75,- betaal je geen verzendkosten. De verzendkosten bij een bestelling onder de € 75,00 zijn in Nederland van 0-10 kg € 6,95
Voor alles wat door de brievenbus past, rekenen we € 5,00 (je krijgt 2 postzegels in je pakket bijgesloten als je € 6,95 via de webshop heeft betaald).
Voor België, Denemarken en Duitsland rekenen we aan verzendkosten € 14,50.
Alles op voorraad, tenzij het is aangegeven.
Service
Onze missie is 100% klant tevredenheid. Voor veel mensen is het kopen in een webwinkel geen enkel probleem. Vaak is men alleen op zoek naar de laagste prijs.
Maar hoe belangrijk is de service en aandacht voor u na uw aankoop?
Wij leveren producten voor een uiterst aantrekkelijke prijs en geven bovendien een uitstekende service als er onverhoopt iets mis gaat met uw product.
Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om u als klant de juiste service te bieden en er voor te zorgen dat u altijd goed geholpen wordt. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. 100% klant tevredenheid blijft natuurlijk een uitdaging, maar we kunnen na al die jaren stellen dat wij hierin aardig succesvol zijn.
Bestelling ongedaan maken?