Wanneer kunt u de Praktijk voor Borstvoeding inschakelen?

Bel gerust met 0570 785783 of 06 30447217

Borstvoeding geven is natuurlijk maar je moet het wel leren!

Een consult aan huis of in de praktijk bij:

Elke dag ben ik telefonisch, per mail en per app bereikbaar. 

Als je de voicemail inspreekt of mij een bericht mailt of appt neem ik dezelfde dag nog contact met je op.   Af en toe zal mijn waarneemster de praktijk waarnemen en zorgen dat je een kolf kunt komen huren of een hulpmiddel kan kopen.

Lactatiekundige hulp wordt niet vergoed vanuit de basisverzekering. Wel vergoeden de meeste zorgverzekeraars hulp en advies bij borstvoedingsproblemen in de aanvullende verzekering.                   Voor deze vergoeding geldt géén eigen risico.

Soms is een verwijzing van de huisarts of verloskundige noodzakelijk. Ik ben lid van de beroepsgroep Nederlandse Vereniging voor Lactatiekundigen (NVL) en voldoe aan alle voorwaarden.

Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.

 

Huren van een professionele borstkolf

Na telefonisch contact kan je de Symphony borstkolf komen ophalen om te huren.
Dit is ook mogelijk op zon- en feestdagen.
Wanneer je op de afdeling verloskunde van het Deventer Ziekenhuis ligt en een borstkolf thuis nodig heeft, kan je een huurkolf vanuit de afdeling verloskunde meenemen na het invullen van een incassoformulier. Wanneer je de kolf niet meer nodig heeft kan je de kolf terugbrengen naar de Praktijk voor Borstvoeding (na telefonisch contact) in Schalkhaar.
 
Vergoeding huur elektrische borstkolf
Er zijn zorgverzekeraars die het huren/kopen  van een kolf en of hulpmiddelen vergoeden in het aanvullend pakket. Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.

Het kopen van een borstkolf met eventueel vergoeding zorgverzekering        

Alle producten uit de webshop kan je na telefonisch contact  in de praktijk te Schalkhaar kopen of via de webshop bestellen.

Je krijgt bij al je aankopen een deskundig persoonlijk advies betreffende het product. Je krijgt een goede service en garantie!

Alle producten kunnen in de praktijk gezien, gehoord en gevoeld worden. Op koopkolven krijg je standaard korting.

Wanneer je kolf defect is in de garantieperiode krijg je een vervangende kolf mee naar huis als je de defecte kolf aan de praktijk brengt . 

Heb je een aanvullende verzekering bij je zorgverzekering? Misschien vergoed je verzekering een deel van de aanschaf op een borstkolf.

Neem hiervoor contact op met je zorgverzekeraar. Let op! Er zijn zorgverzekeraars die alleen een kolf (gedeeltelijk) vergoeden wanneer je de kolf bij een lactatiekundige IBCLC hebt gekocht.

Losse onderdelen, een handkolf of een tweede hands borstkolf wordt nooit vergoed. Klik hier voor nadere informatie over zorgverzekeraars.

Je kunt in de praktijk betalen met een pinautomaat.

Webshop

Als je op werkdagen voor 14.00 uur je bestelling plaatst en via IDEAL hebt betaald, verzenden wij nog dezelfde dag (mits voorradig) binnen Nederland.

Boven € 75,- betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten bij een bestelling onder de € 75,00 zijn in Nederland van 0-10 kg € 6,95

Voor alles wat door de brievenbus past, rekenen we € 4,35 (je krijgt 3 postzegels in je pakket bijgesloten als je € 6,95 via de webshop heeft betaald).

Voor België, Denemarken en Duitsland rekenen we aan verzendkosten € 14,50.

Alles op voorraad, tenzij het is aangegeven.

Denk aan het milieu – voor je bestelling wordt gebruik gemaakt van bestaand  verpakkingsmateriaal.
 

Service

Onze missie is 100% klant tevredenheid

Voor veel mensen is het kopen in een webwinkel geen enkel probleem. Vaak is men alleen op zoek naar de laagste prijs.

Maar hoe belangrijk is de service en aandacht voor u na uw aankoop?

 

Wij leveren producten voor een uiterst aantrekkelijke prijs en geven bovendien een uitstekende service als er onverhoopt iets mis gaat met uw product.

Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om u als klant de juiste service te bieden en er voor te zorgen dat u altijd goed geholpen wordt. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. 100% klant tevredenheid blijft natuurlijk een uitdaging, maar we kunnen na al die jaren stellen dat wij hierin aardig succesvol zijn.

 
Bestelling ongedaan maken?
Je kunt het ongeopende product terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst van de pakketpost. Je verzendt het product op eigen kosten terug naar Praktijk voor Borstvoeding, De Haarmansenk 30, 7433 HE Schalkhaar. Het terugsturen dient te gebeuren met post.nl, het pakket zal te volgen moeten zijn met tracktrace.nl
Algemene voorwaarden webshop Praktijk voor Borstvoeding
 
 
 

Professionele zorg bij borstvoeding
Lid van de NVL